- Finteam
- /
- Juridische informatie
Juridische informatie .
FINTEAM BV
Finteam is een commerciële benaming van Finteam BV
Finteam BV, maatschappelijke zetel:
Doorniksewijk 189 b2 – 8500 Kortrijk, Ondernemingsnummer 0767.805.478.
Tél: 056 13 61 81, Email: info@finteam.be
Finteam BV, onafhankelijk kredietbemiddelaar in consumentenkrediet, hypothecair krediet en verzekeringstussenpersoon.
Controle orgaan kredieten: FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, DG Regulering en Organisatie van de Markt, North Gate III, Koning Albert II-laan 16 te 1000 Brussel.
Controle orgaan verzekeringen : FSMA, Congresstraat 12 – 14 te 1000 Brussel – www.fsma.be/nl/contact
PUBLICITEIT
De inhoud van deze website heeft ook een publicitair karakter. Indien bepaalde informatie voor u niet duidelijk is, kan u contact opnemen met Finteam.
De informatie op deze website wordt regelmatig bijgewerkt. Daarbij zal Finteam ernaar streven om op elk moment actuele informatie ter beschikking te stellen, zonder hiervoor echter garanties te kunnen geven. Zo kunnen bijvoorbeeld bepaalde acties tijdelijk zijn, wat tot gevolg kan hebben dat op bepaalde momenten de informatie daaromtrent niet meer van toepassing is.
U kan geen contractuele rechten ontlenen aan de informatie op deze website. Finteam is enkel gebonden door contractuele documenten, die u zullen worden overgemaakt nadat alle informatie zal zijn ingewonnen en na goedkeuring van uw dossier.
Finteam behoudt zich het recht voor om op elk moment en zonder voorafgaande waarschuwing de toegang tot de website te onderbreken in geval van risico op misbruik of fraude, om onderhoudswerken uit te voeren of om verbeteringen of wijzigingen aan te brengen.
AUTEURSRECHTEN
Finteam is de houder van de auteursrechten op deze website. Tenzij met voorafgaande, uitdrukkelijke en schriftelijke goedkeuring van Finteam, is elke reproductie, zelfs gedeeltelijk, van deze website of zijn inhoud, onder welke vorm ook, waaronder bij wijze van fotokopie, microfilm, magnetische band, diskette en elke andere duurzame drager, verboden.
Indien u gebruik wenst te maken van de inhoud van deze website, gelieve contact op te nemen via ons e-mailadres info@finteam.be.
HYPERLINKS
Deze website kan hyperlinks bevatten naar websites die worden beheerd door derden. Finteam oefent geen enkele controle uit over websites beheerd door derden en kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van websites beheerd door derden.
Naar de website van Finteam mag, tenzij met de voorafgaande, uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van Finteam, geen hyperlink tot stand worden gebracht. Deze website mag evenmin het voorwerp uitmaken van “framing”, tenzij met de voorafgaande, uitdrukkelijke en schriftelijke goedkeuring van Finteam.
KLACHTENBEHANDELING
- Wat is een klacht?
Finteam bv stelt alles in het werk om u kwalitatieve en perfecte diensten te verschaffen, er kan uiteraard al eens iets mislopen en misschien bent u niet helemaal tevreden of heeft u een klacht.
Een klacht is een verklaring waarmee u uw ontevredenheid uit over ons bedrijf met betrekking tot één of meer duidelijk geïdentificeerde onderwerpen. Wij hechten veel belang aan uw tevredenheid, laat ons dus aub weten waar het probleem zich bevindt en wat we eventueel kunnen ondernemen om dit probleem te verhelpen.
- Hoe dient u een klacht in?
Een klacht kan ingediend worden op één van de volgende manieren:
- Per telefoon : bel naar 0800 27 107
- per post : Finteam bv – Doorniksewijk 189 b2 – 8500 Kortrijk
- of per e-mail naar het adres: info@finteam.be
- Hoe wordt uw klacht behandeld?
Wij verbinden ons ertoe om de ontvangst van uw klacht te bevestigen binnen een maximumtermijn van 10 werkdagen na ontvangst. Wij verbinden ons er tevens toe om u binnen 1 maand na ontvangst van alle elementen van uw klacht een antwoord (positief of negatief) te geven.
Als u niet tevreden bent met ons antwoord, kunt u de volgende bemiddelaars inschakelen:
De bemiddelaars benadrukken dat u alleen contact met hen kunt opnemen als u uw klacht al aan onze diensten hebt voorgelegd en u het antwoord ontoereikend vindt, of als u binnen een redelijke termijn (30 dagen) geen antwoord hebt ontvangen.
Voor leningen op afbetaling en hypothecaire kredieten is de bemiddelaar Ombudsfin:
Ombudsfin is een onafhankelijke bemiddelingsdienst voor de bank-, beurs- en kredietsector, het doel is om geschillen op een transparante en samenhangende manier op te lossen.
- Per post: Ombudsfin, North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel
- Per telefoon: 02 545 77 70
- Per e-mail: ombudsman@ombudsfin.be
- Website: www.ombudsfin.be
U kunt ook een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteit:
- Per post : FOD Economie, KMO, Middenstand & Energie, Algemene Directie Economische Inspectie, North Gate III, Koning Albert II-laan 16, 1000 Brussel
- Website: economie.fgov.be
Voor verzekeringsproducten is de bemiddelaar de Ombudsman Verzekeringen:
De Ombudsman Verzekeringen is een onafhankelijke bemiddelingsdienst voor de verzekeringssector, bestaande uit verzekeringsmaatschappijen en verzekeringsmakelaars, het doel is om geschillen op een transparante en samenhangende manier op te lossen.
- Per post: Ombudsman Verzekeringen, Meeûssquare 35, 1000 Brussel
- Per e-mail: info@ombudsman-insurance.be
- Website: www.ombudsman-insurance.be